تولدت مبارک سوگند عزیزم

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق پر از آینه و شمعدون

سلام

چقدر سریع این یک سال گذشت و من و مامان باید آماده میشدیم برای دختر بابا و مامان سوگند عزیزمون جشن تولد بگیریم اونم یک جشن تولد خاص، آخه من و مامان قول و قرار گذاشته بودیم اولین جشن تولدت در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) برگزار بکنیم.

چند روز جلوتر بلیط سفر سفارش دادم و تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۵ ساعت ۱۰ صبح عازم سفر شدیم حدودا ساعت ۱۱:۳۰ بود که رسیدیم مشهد مقدس و سریع خودمون رسوندیم هتل و اتاق تحویل گرفتیم.  بعد از صرف ناهار آماده شدیم بریم حرم پابوس امام رضا(علیه السلام)

باید غبار صحن تو را طوطیا کنند

« آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند»

هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق

دردی عظیم و سخت که آن درد را فقط

با یک نگاه گوشه ی چشمت دوا کنند

از آن حریم قدسی ات آقای مهربان

«آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند»

وارد حرم مطهر که شدم حال خیلی خوبی داشتم جای همه ی شما عزیزان در حرم مولا اقا امام رضا(ع) خالی ان شاء الله قسمت شما بشه به همراه عزیزان مشرف بشید. بعد از زیارت برگشتیم هتل و برنامه ریزی انجام دادیم و قرار شد فردا یعنی ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ دقیقا راس همون ساعتی که سوگند خانم به دنیا اومده بود یعنی ساعت ۱۰:۱۷ جشن تولد بگیریم.

روز موعود رسید صبح زود صبحانه خوردیم و من رفتم کیک تولد خریدم که یک جشن تولد خاطره انگیز برپا کنیم اما متوجه شدیم سوگند خانم سرحال نیست و فقط می‌خوابه اینجوری شد که جشن تولد به تعویق افتاد.

سوگند خیلی کلافه بود و ساعت ۱۴ مامان به سختی سوگند آماده کرد که بریم برای ناهار اما متاسفانه حال سوگند بد شد و استفراغ کرد و مجبور شدیم سفارش بدیم ناهار بیارن داخل اتاق،چند ساعت بعد از صرف ناهار مامان متوجه شد سوگند جون تب داره.سریع آماده شدیم و سوگند بردیم بیمارستان کودکان دکتر شیخ حدودا یک ساعت زمان برد که نوبت ما شد. دکتر سوگند معاینه کرد و گفت ویروس جدید داروهارو گرفتیم و از بیمارستان زدیم بیرون هتل که رسیدیم خیلی خسته بودیم تا زمان شام استراحت کردیم و بعد از صرف شام آماده شدیم برای جشن تولد سوگند خانم خدارو شکر حال سوگند بهتر شده بود و ماهم یک جشن تولد خودمونی برگزار کردیم و تمام خستگی از تنمون دراومد.

فرداش رفتیم سوغات خرید کردیم و آماده شدیم برای برگشت به خونه ساعت ۱۵ تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۸ رسیدیم خونه و یک اتفاق خاص افتاد پدر و مادرامون غافلگیرمون کردن و برای سوگند مجددا جشن تولد گرفتند همه دور هم بودیم و خیلی خوش گذشت سوگند خانم هم خیلی خوشحال بود. دست همگی درد نکنه و ممنون از این همه محبت.

یک سالگی سوگند خانم مصادف شد با راه افتادن سوگند و ما خدارو شکر می کنیم از اینکه سوگند خانم داریم.