نحوه کار با مرورگر Cryptotab و آموزش کامل مرورگر کریپتوتب و کسب بیت کوین رایگان

راه و روش زیادی برای دریافت بیت‌ کوین رایگان وجود داره از طریق سایت‌های مختلف و کلیک برروی تبلیغات سایت آنها و یا قراردادن تبلیغات در سایت خودتان و…

اما بهترین و راحت‌ترین روش مرورگر کریپتوتب میباشد که سعی میکنم در این مطلب توضیح کامل در اختیار شما عزیزان قرار بدهم.

آموزش ساخت کیف پول بیت‌ کوین

ساخت کیف پول بیت کوین برای نگهداری و مدیریت این ارز دیجیتالی ضروری است.

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است که به صورت رمزگذاری شده در اختیار افراد قرار گرفته است. از آن جایی که برای استخراج بیت کوین، تجهیزات قدرتمند و نیروی زیادی لازم است، ارزش آن نسبت به ارزهای فیزیکی، به شدت بالا است.

برای نگهداری بیت کوین، ارسال و دریافت آن، به یک حساب بانکی نیاز دارید. این حساب بانکی با نام کیف پول یا Wallet شناخته می‌شود و داشتن آن برای انجام تراکنش‌های مختلف توسط بیت کوین، ضروری است.

برای ساخت کیف پول بیت کوین، اپلیکیشن‌های زیادی در پلتفرم‌های مختلف موجود بوده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.من در این آموزش از برنامه Bither در نسخه اندروید استفاده کرده‌ام. در ادامه نحوه کار با این اپلیکیشن برای ساخت کیف پول بیت کوین را به شما آموزش می‌دهم.

  1. اپ را اجرا کنید و روی آیکون + کلیک کنید.

  1. روی Generate کلیک کنید.

  1. با نمایش پیغام، روی OK کلیک کنید.
  2. برای کیف پول بیت کوین خود رمز عبور تعیین کنید و سپس روی OK کلیک کنید.

  1. در این مرحله یک عبارت چند کلمه‌ای به شما نشان داده می‌شود که برای بازیابی اکانت در مواقع مورد نیاز، به کار می‌آید. از این کد به صورت متنی یا QR Code اسکرین شات بگیرید و روی I have kept it safely کلیک کنید. این کد نباید در اختیار فردی جز خودتان قرار گیرد.

با طی این مراحل، ساخت کیف پول بیت کوین شما به پایان رسیده و اکنون می‌توانید با آدرس ایجاد شده برای خود، به مبادله این ارز دیجیتالی بپردازید. آدرس کیف پول بیت کوین با کلیک روی اطلاعات حساب در بخش Detail نمایش داده می‌شود و قادر به کپی کردن آن خواهید بود. آدرس کیف پول به صورت QR Code هم قابل دسترس و ذخیره سازی است.

به همین راحتی شما صاحب کیف پول یا Wallet میشوید.

۲ دیدگاه ها

  • سلام..مراحلی که گفتید را انجام دادم اما همچنان تغییری ایجاد نمیشود و عدد ۰ را نشان میدهد..ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *